torstai 14. tammikuuta 2010

väsyttää :(

Olin eilen niin vihainen itselleni siitä etten onnistu missään. Mä en halua syödä. Mutta tänäänkin oon syönyt jo 5 isoa porkkanaa ja maha on niin turvonnut. Mulla on vain ihan kamala olo, ruma ja läski. Uin tänään 70min. mutta kuntosalille en viitsinyt mennä, koska se oli niin täynnä. Ehkä huomenna sit. Kohta pitää mennä kouluun, mutta ei huvita yhtään, toisaalta en halua jäädä kotiinkaan etten söisi yhtään enempää.

Menin tänään ihan turhaan kello 8 kouluun koska opettaja ei ollut paikalla. Mua väsytti aamulla niin paljon että oli tosi lähellä etten olisi jäänyt kotiin nukkumaan, ilmeisesti olis pitänyt jäädä.


Illalla on balettitunti <3

2 kommenttia:

  1. Hei, ei 5 porkkanaa ole vielä mitään, että älä turhaan stressaa, et sä siitä vielä liho :--)
    Mut tsemppiä sulle ja kiitos paljon kun liityit lukemaan blogiani <3

    VastaaPoista
  2. Kyllä olen sieltä ja samalla nimellä : )
    Kiitos, et tulit lukemaan mua. ♥

    VastaaPoista