maanantai 25. tammikuuta 2010

She just wants to be free


Mun hampaat tippuu kohta suusta. Ne on niin arat ja vihlovat, mutta mä vaan jatkan oksentamista. Mä en voi enää syödä oksentamatta.

Kurkkua raastaa, joko oksentaminen tai sitten olen tulossa kipeäksi. Todella hienoa jos sairastun viimeisellä kouluviikolla. Mä en ole vielä sisäistänyt sitä että on todellakin viimeiset koulupäivät menossa... Mulla on niin paljon tekemistä mutta en saa mitään aikaiseksi. Mä vaan syön ja lihon, siinä mä olen maailmanmestari.


En mennyt perjantaina uimahallille mistä tunnen vieläkin huonoa omatuntoa, koska perjantai on aina ollut sellainen päivä että olen mennyt. Kävin kyllä eilen vaikka tosi tiukkaa teki lähteä, samoin tänään. Mä inhoan jatkuvaa uimahallilla ja kuntosalilla ramppaamista, mutta en voi muutakaan. Tunnen itseni laiskaksi läskiksi jos jään kotiin. Tänä iltana olisi vielä pilatestunti, eikä huvita lähteä, se on tylsää, mutta menen kuitenkin.

Äiti ei ole pitkään aikaan puuttunut sanallisesti mun syömisiin, kunnes eilen se alkoi valittaa etten syö melkein mitään. Mä en jaksanut...mä olin vaan hiljaa. Muutenkin mun vanhemmat on alkanut ärsyttää mua tosi paljon. Ne koko ajan kyselee ja kyselee, tulee tänne kyttäämään kun olen koneella, puuttuu joka asiaan... Mä en ole enää teini-ikäinen, enkä jaksa niiden vouhotusta. Mua ärsyttää! Mä vihaan tätä kaikkea niin paljon! Mä oon niin väsynyt ja mulla on kylmä, enkä mä jaksa tätä... Mä haluaisin vaan nukkua tän kaiken pois.


She takes all the pain,
And buries it away,
She won't let it go,
No matter what she weighs...


2 kommenttia:

  1. Heii, sun blogilla on ihana ulkoasu :D Iteki aloin "remontoimaan" omaa perjantaina.
    Mullaki on sairasta läskiahdistusta :( Varmaan saisin kans jonku palkinnon, maailmanmestaruuden niin kuin laitoit, mun syömisestä...

    VastaaPoista
  2. Oi, kiitti halista! <3 Sulle kans.
    Mä opiskelen lukiossa, ykkösellä :D
    Tsemppiä (:

    VastaaPoista