tiistai 12. tammikuuta 2010

меня зовут coco

Olen niin kauan meinannut aloittaa blogin ja nyt sain otettua itseä niskasta kiinni. Postaan tänne ajatuksiani liittyen ruokaan, laihdutukseen, liikuntaan, märehdin huonoa itsetuntoani ja suunnatonta itseinhoani. Ehkä jopa laitan joskus kuvia itsestäni.

Olen 18-vuotias, lukion viimeisellä luokalla (25 päivää jäljellä!). Asun pienellä paikkakunnalla ja odotan kieli pitkällä milloin pääsen muuttamaan omaan asuntoon. Haaveilen omasta yksiöistä Helsingin keskustassa, kaukana täältä. Katoisin sinne omaan maailmaani... Minulla on palava intohimo muotiin ja taiteeseen. Suuri unelmani on tulla muotisuunnittelijaksi, tällä hetkellä tyydytän muodinnälkääni toimimalla mallina. Olen vasta mallinurani alussa, olen tehnyt yhdet kuvaukset ja odotan innolla mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Niistäkin kokemuksista varmaan kirjoitan tänne. Pääosaa elämässäni kuitenkin näyttelee tällä hetkellä kalvava syömishäiriö, joka varastaa suurimman osan elämästäni ja ajatuksistani. Haluan sitä mitä miljoonat muutkin tytöt: olla se laiha kaunotar, jota kaikkia kadehtivat ja salaa ihailevat. Vielä en ole, mutta kyllä mä sitten joku päivä...

1 kommentti:

  1. Täällä myös yksi muodinnälkäinen ja jolle ura muotisuunnittelijana on haaveena niiden muutamien muiden ammattihaaveiden ohella.

    VastaaPoista