sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Tomorrow is another day, another chance to waste away...


Perjantaina kävin salilla+uimassa. En tiedä mitä tapahtui, mutta salilla tuli tosi huono olo enkä olisi millään jaksanut, mutta vedin treenin loppuun asti. Pukuhuoneessa meinasi taju lähteä ja oksensin. Jalat on tuntuneet jotenkin huterilta viime päivinä vaikka en ole mitenkään rajusti liikkunut. Ne on kuin hyytelöä.
Eilen en saanut mitään aikaiseksi. Makasin vain apaattisena kotona ja luin Marianne Käckön kirjaa Tapa minut, äiti! kolmatta kertaa. Tänään jaksoin lähteä uimahallille heti aamusta koska isä lähti mukaan. Iltapäivällä kävin kissanäyttelyssä ja sain kissakuumeen! Tekisi niin mieli ottaa meille toinen kissa... Vanhemmat ei kuitenkaan suostu ja toisaalta en asu kotona enää kuin muutaman kuukauden tai enintään syksyyn saakka.
Huomenna lähden Helsinkiin ♥ Mennään kaverin kanssa tutustumaan Taideteolliseen korkeakouluun. Ja samalla käydään shoppailemassa. Mulla on vielä Gina tricotin käyttämätön lahjakortti. Lähtö on kello 6 aamulla >_< Kuolen.
Syömiset on menneet viikonloppuna aika hyvin, eilen about 700. Tänäänkin ihan ok, tosin söin pullaa ja jäätelöä mutta oksensin... Toivottavasti kaiken. Illalla syön varmaan omenan tai jotain. Nyt pitäisi mennä tekemään lukion kuvataidediplomia, jossa en ole juurikaan edistynyt... Aiheeni on muoti 1900-1930 luvuilla ja vaikka se on mulle todella mieleinen työ, jotenkin en saa aikaiseksi tehtyä sitä. En ole myöskään alkanut lukea ylioppilaskirjoituksiin vaikka ensimmäiset on alle kuukauden kuluttua. Miksi multa ei onnistunu mikään? Kaikki muut on jo varmaan lukeneet vaikka kuinka paljon. Muut laskee matikkaa, minä kaloreita.

2 kommenttia:

  1. Kiitos kommentista:) Joo, mä tiedän, ja oon valmis uhraamaan sen eteen...
    Mä oon lukenu ton kirjan vaikka kuinka monta kertaa, se on tosi hyvin kirjoitettu! Mun mielestä se on vielä parempi alkuperäisellä kielellä luettuna, sehän on ruotsista käännetty(:
    Tsemppiä<3

    VastaaPoista
  2. Se jättää jälkensä, ikuiset arvet. :/
    Jotkut ihmiset vaan ei osaa ajatella...
    äh, oon niin kateellinen, kun sä jaksat harrastaa liikkaa noin paljon :D Tsemppiä! <3

    VastaaPoista