keskiviikko 24. helmikuuta 2010

What are you worth when no ones looking? How do you know you`re even there?


Tää päivä on taas mennyt ihan plörinäksi. Kuvottaa. Se mitä oon syönyt ja oksentanut.

Viime viikosta lähtien on ollut tosi levoton olo koska en ole voinut noudattaa rutiinejani. Penkkarit oli torstaina, perjantaina olin kuoleman väsynyt ja la-su meni risteilyllä. Oli hauskaa, mutta on sanomattakin selvää että söin huonosti ja join liikaa. Kauhea morkkis siitä. Heti maanantaiaamuna lähdin Lahteen muotikuvauksiin. Oli ihana päivä ja näin tuttuja, kaikki sujui todella hyvin. Eilen aamulla kun heräsin oli kipeä olo mutta lähdin kuitenkin uimaan koska viimeeksi olin käynyt uimahallilla viikko sitten. Aiheuttanut 'lievää' ahdistusta.... Iltapäivällä menin hoitamaan tätini kissaa ja sinä aikana tuli todella huono olo, olin lievästi sanottuna jääkalikka, vapisin ja tärisin ja pyörrytti. Illalla oli 38 kuumetta. Eli nyt en voi taaskaan uida tai muutenkaan liikkua. Lauantaina olisi Helsingissä kuvaukset joten siihen mennessä on oltava terve. Ja nyt mua ahdistaa ihan hirveenä että vaan makoilen täällä kotona.

Tänään aamulla ensimmäiseksi kun heräsin söin kakkua ja oksensin. Äsken söin pullan ja oksensin. Mä en kestä tätä. Mittasin että toinen reisi olis levinnyt 1cm. Paino on jumittunut 55kg. Ärsyttää, masentaa, itkettää, ahdistaa... Oon ihan älyttömän väsynyt koska koko viime viikon nukuin tosi huonosti ja viikonloppuna nukuin vaan 4 tuntia. En oo vieläkään saanut purettua matkakasseja. Onneks tässä on nyt pari päivää aikaa levätä. Mutta AHDISTAA vaan niin helvetisti! Mun pitää lopettaa tää koneella vammailu ja tehdä jotain järkevää, kuten kuvisdiplomia joka on
edelleen kesken, tai kenties joskus lukea kirjotuksiinkin...

WickedChild pisti haasteen:
1. avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi
2. valitse neljäs kuva
3. selitä kuva
4. haasta neljä blokkaaja tekemään sama.

Kopsasin kuvan koneelleni Lumikuningattaren blogista :D

Haastan nämä henkilöt:
ysl.elle1
Hera
escape

DEVOUR

6 kommenttia:

  1. Voi, otan osaa ton flunssan takia. <3 Kyllä sä paranet pian, kun muistat nyt levätä.
    Ja 55 kiloa ei todellakaan ole sun pituiselle paljon, älä ihmeessä ahdistu siitä.
    Munki pitäis tehdä kuvistehtäviä ja lukea kokeisiin ja kaikkea muuta jännää, en vaan saa aloitettua mitään :O
    P.S. Kiitos haasteesta! :) Idiottina kysyn, että pitäisikö se kuva olla siis tietokoneelta?

    VastaaPoista
  2. Älä kultapieni ahdistu vaikka paino jumittaa, mulla se on ruhtinaallisesti jumittanut jo monta viikkoa:)
    Parane pian, niin pääset taas liikkumaan<3

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä tyttö! <3 Liityin lukijaksi, koska todella osaat kirjoittaa. Kunpa saisit lisää itseluottamusta<3

    VastaaPoista
  4. Koitan olla menettämättä. On vain vaikeaa pitää kiinni jostain, joka valuu hiekkana sormien lävitse.

    Haleja ja voimia paranemiseen<3

    VastaaPoista
  5. Blogisi on aivan ihana! Nyt tosiaan vasta liityin lukijaksi, kun olen itse vähän laiskotellut kirjoittamisen suhteen.

    Jaan täysin tuntemuksesi tuosta rutiinien sekaisin menemisestä penkkareiden ja risteilyn takia. Lisäksi musta tuntuu siltä, että lukuloma ei helpota ollenkaan... Tunnen olevani saamaton.

    Parane pian<3

    VastaaPoista
  6. Kiitos haasteesta. Ja rohkaisevasta kommentista ♥♥♥

    VastaaPoista